Online kurs

1. mars

Hvordan få kontroll på personalkostnadene i franchisekjeder

Formålet med seminaret er å gi deg som driver franchisebasert og egeneid kjededrift et godt innblikk i hvordan du definerer problemområdene innenfor dine personalkostnader og hvordan du etablerer gode styringssystemer, slik at ledelsen og driftsapparatet kan ha gode budsjettprosesser og hjelpe enhetene med felles nøkkeltall for personalkostnadene

REGISTRERING

NÅR

1. mars kl. 09.00 - 10.00

HVOR

På nett vil du motta en lenke til kurset etter påmelding

TILDELE

Gratis

Les mer

Hvordan få kontroll på personalkostnadene i franchisekjeder

Online 1 time. Alle typer kjeder og da særlig franchisekjeder, bør ha gode digitale plattformer og ressurssystemer som til en hver tid hjelper franchisegiveren og takeren med å både ha gode felles budsjettprosesser og ikke minst felles nøkkeltall og rapporter som kan hjelpe begge partene med å få økt innsikt og lønnsomhet.

  • 09:00

    Program

    • Definering av problemområdene innen personalkostnadene
    • Bemanningsplanlegging
    • Håndtering av sykefravær
    • Håndtering av ferieavvikling
    • Løsninger for bedre budsjettering og styring
    • Nøkkeltall og benchmarking
  • 10:00

    Avslutning

Show the complete program Minimize the program

Sven Hars

Managing Partner / Franchiserådgiver FranchiseArkitekt

Bakgrunn fra noen av de største merkevarene og franchisekjedene, som f. eks. Esso, McDonald´s og Burger King. Har jobbet som rådgiver innen franchising siden i over 6 år inn mot en rekke bransjer.

Jakob Hjort Matthiasen

Leder Kjedeleveranser / Department Manager Retail

Jakob har mange års erfaring innen regnskap og økonomistyring i Azets. Fokus er etablering av økonomistyringsplattformer i større kjeder for å hjelpe dem med økt effektivitet, bedre innsikt og planlegging samt bedre lønnsomhet.

Kontakt oss